• Heb je een vraag of wil je in contact komen met Rivon Verspreidingen? Gebruik dan onderstaand contact formulier.
  • Naam Adres Postcode Woonplaats Telefoon E-mailMelding: Geen folders ontvangen Klacht Melding Verzoek Datum verschijningWelke folders heef..
  • Ik wil me aanmelden voor een vaste wijk Ik wil me aanmelden voor een vakantiewijkJe gegevens: Naam Adres Postcode Woonplaats E-mail Telefoon ..

Post

RIVON POST

Wij verzorgen voor u alle post in de plaats Nijkerk. twee tot drie keer per week wordt de post in de verschillende wijken bezorgd. Wij zijn niet gemachtigd post in postbussen te bezorgen, maar vaak kunnen wij wel de juiste adressen achterhalen. 

Maar ook al uw post voor buiten Nijkerk kunt u bij ons inleveren. Voor deze post werken wij samen met Sandd waardoor u ook hiervoor een laag tarief betaald.

Alle post kunt u inleveren bij RIVON SHOP op de Brink 26 in Nijkerk.

frankering

De post voor Nijkerk kunt u frankeren met de speciale postzegels van RIVON POST. Alle post voor buiten Nijkerk kunt u frankeren met de blauwe Sandd postzegels. Beide soorten zegels zijn te koop bij de kassa van RIVON SHOP. Het is ook mogelijk om alle post zonder postzegels te plakken in te leveren bij RIVON SHOP. U betaald dan gelijk contant/PIN of krijgt een factuur achteraf.

Poststuk ontvangen wat niet voor u bestemd is?

Heeft u een poststuk ontvangen dat verkeerd geadresseerd is of per ongeluk op een verkeerd adres bezorgd is, dan kunt u contact met ons opnemen via telefoonnummer 033 247 06 32 of per e-mail stadspost@rivon.nl. Het poststuk wordt dan bij u opgehaald. Wilt u niet thuis hoeven wachten dan kunt u het poststuk ook zelf bij ons afgeven. Dat kan 7 dagen per week, 24 uur per dag in de brievenbus op de Brink 26 in Nijkerk. Vermeldt u op het poststuk dat het adres verkeerd is, anders wordt het opnieuw bij u bezorgd.